digital_sound

Skinny Patrini/ koncert

Skinny Patrini to ekscentryczny duet z Trójmiasta, który tworzy  para przyjaciół: odpowiedzialna za wokal Anna Patrini oraz generujący na syntezatorze i miksujący dźwięki Michał Skinny Skórka. Nieodłączną cechą koncertów duetów jest kreowanie na scenie swoistego audiowizualnego performensu. Minęło 3,5 roku od wydania ich debiutanckiego albumu "Duty Free". Przez ten czas Michał "Skinny" Skórka i Anna Patrini zagrali kilkadziesiąt koncertów w całym kraju, grali na festiwalach (m.in. Open'er, Selector, Off, Orange, Free Form Festival, Castle Party) i za granicą (mini trasa w Irlandii, Berlin, Szanghaj, Budapeszt, Bukareszt i wiele innych). Podczas digital_iów zagrają najnowsze utwory długo wyczekiwany album "SEX".

Őszibarack / koncert

Debiutowali w 2004 roku tanecznym albumem "Moshi Moshi", wskakując z nim do czołówki elektronicznej awangardy w naszym kraju. Formacja proponuje świeżą, energetyczną mieszankę inspiracji niemiecką elektroniką, postrockowych rytmów. Właśnie zakończyli pracę nad najnowszą płytą.

Anna Nacher & Marek Styczyński / koncert

Projekt Noise to Silence został powołany do życia w 2011 roku przez Annę Nacher i Marka Styczyńskiego. Zamiarem artystów jest eksploracja tymczasowych, elektroakustycznych środowisk brzmieniowych, opartych  przede wszystkim o komponowane w czasie realnym struktury alikwotowe, generowane na pograniczu zjawisk akustycznych i ich wzmocnień/przetworzeń. W projekcie wykorzystywane są  analogowe generatory dźwięku emitujące częstotliwości na pograniczu słyszalnego spektrum sonicznego, zbudowane specjalnie na potrzeby muzyków (generator fal sinusoidalnych oraz generator z dźwiękiem modyfikowanym za pomocą fotoogniwa), a także preparowane instrumenty strunowe, nagrania terenowe i głos.Pierwsza sesja nagraniowa została zrealizowana w grudniu 2011 roku w Berlinie, we współpracy z  Jackiem E Zero i jest dostępna na platformie Free Music Archive

Maciej Ożóg& Bartłomiej Kuźniak / projekt audiowizualny Nonstate

Realizacje dźwiękowe Nonstate powstają w wyniku eksploracji przestrzeni granicznych: pomiędzy hałasem a ciszą, między słyszalnym i tym, co pozostaje poza percepcyjnymi zdolnościami ludzkiego ucha, między ciałem i bitem informacji. Dźwięk stanowi narzędzie i sposób wyjścia poza binarne opozycje, ale jednocześnie jest przestrzenią stałego eksperymentu i analizy systemu relacji, związków, napięć, przepływów pomiędzy skrajnymi polami. Gra z opozycjami i gra opozycji wytwarza w realizacjach Nonstate ekstremalne doświadczenia psychofizyczne na granicy transu i medytacji.

Nonstate korzysta z instrumentarium elektronicznego, syntezatorów analogowychi cyfrowych, preparowanych i modyfikowanych urządzeń elektronicznych (circuit bending) i preparowanych instrumentów akustycznych. Działania „na żywo” przyjmują formę performensów audiowizualnych, w których dźwiękowi towarzyszą projekcje, łączące przygotowane uprzednio i powstające w czasie rzeczywistym obrazy wideo. Istotnym elementem ikonicznym w projekcjach wideo są pozyskane z ośrodków badawczych i z ogólnodostępnych bibliotek sieciowych obrazy naukowe, przedstawiające przede wszystkim procesy biologiczne i fizyczne zachodzące w mikroskali – biologia molekularna, genetyka, fizyka cząstek elementarnych – oraz makroskali – astrofizyka. Wizualną stronę performensów Nonstate tworzy vj Mac Umatik.